T’has preguntat alguna vegada quant guanya l’alcalde les Franqueses? 

Hi ha una tendència a creure que ocupar un càrrec polític és un “xollo”. Però fins a quin punt és cert això? Quant cobra realment l’alcalde? Quina diferència hi ha entre el seu sou i el de la resta de regidors de l’equip de govern? I els regidors de l’oposició, cobren? I si és així quant? 

Aquestes dades són públiques i es poden trobar al web de l’Ajuntament. A destacar que tots els regidors del govern cobren un salari que varia en funció de la seva dedicació. L’alcalde i dues regidores socialistes hi dediquen el 100 % del seu temps, i per això tenen sous força més elevats. Mentre que el regidor de Benestar Animal, Civisme i Convivència, hi esmerça tan sols el 25 % de la seva jornada laboral. Els regidors de l’oposició, en canvi, no tenen una retribució fixa.  

 

Nota: En aquesta edició de la “Pregunta Transparent”, Garbuix va preguntar a l’Ajuntament pel Titan i la Lia, els gossos de la Policia Municipal. Quants anys tenen? Quants anys poden estar de servei? Quants delictes han detectat? Quan ha costat adquirir-los? I quant costa el seu manteniment cada any? Malauradament després de setmanes d’espera els responsables municipals no ens han volgut facilitar aquestes informacions 

Leave a Reply

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *