Els cossos policials han trobat una plantació de marihuana al nostre municipi que estava vinculada amb una xarxa de narcotràfic que tenia ramificacions tant a Catalunya com al País Valencià. La investigació es va iniciar fa gairebé dos anys, quan els Mossos d’Esquadra van detectar que algú introduïa estupefaents i aparells de telefonia mòbil a la presó de Mas Enric, a Tarragona.
A partir d’aquí es va poder identificar un funcionari de presons que feia d’enllaç i que tenia contactes amb una xarxa molt més àmplia dedicada al narcotràfic, formada en gran part per empresaris del sector de la restauració. Tots ells mantenien una doble vida que els permetia passar desapercebuts.
La policia estima que la xarxa podia distribuir uns 100 kg de cocaïna al mes, entre d’altres substàncies. També comptava amb diversos immobles com l’esmentada plantació de marihuana del nostre municipi.
