El CE Llerona reacciona a la condemna d’un exentrenador per demanar fotos a menors 

Un exentrenador del futbol base del Club Esportiu Llerona ha estat condemnat per haver demanat fotografies de caràcter sexual a jugadores menors en uns fets que es remunten a l’any 2020. La resolució judicial posa punt final al procés iniciat arran d’aquest cas i acredita la gravetat de la conducta. 

Arran d’aquesta sentència, el CE Llerona ha volgut fer públic quin ha estat el seu capteniment des del primer moment. En un comunicat oficial, el club explica que “tan bon punt es va tenir coneixement dels possibles fets, es va activar immediatament el protocol corresponent i es van activar els mecanismes establerts”. 

L’entitat també assenyala que va posar els fets en coneixement dels Mossos d’Esquadra i que “va expulsar de manera immediata i cautelar l’exentrenador de qualsevol vincle amb el club”. Paral·lelament, es va informar les famílies afectades i se’ls va oferir suport durant el procés. 

El CE Llerona defensa que la seva actuació ha estat coherent i insisteix que “la sentència […] reforça la necessitat de garantir entorns esportius plenament segurs”. El club reafirma el seu compromís per oferir un “espai de confiança, on el benestar, la dignitat i els drets de totes les persones siguin sempre la prioritat”. 

Leave a Reply

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.